söndag 19 september 2010

Här får ni ursäkta bilden som inte är den bästa precis. När det gäller snögubben av knappar så blev jag inspirerad av en video på youtube av kristina werner, tycker hon är helt fantastiskt duktig.Här har jag använt acrylic paint dabber i färgen metallics pearl att färga in knapparna med då jag inte hade några egna  i fägern vit. Kortstommen är ljusblå och jag har embossat lite snöstjärnor med hologram sparkle ep. Texten är thickers som jag har inkat med distress peeled paint och sedan lagt på ett lager cracle accents. Mönsterpappret är från eskimos kisses och "kvistarna" har jag stansat ut med en punch från kortmakaren,även snöstjärnan och ep kommer därifrån, har mycket produkter därifrån vill jag lova:). Avslutningsvis lite floss och stickles.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar