lördag 18 september 2010





 
kortstommen består av ljusbeige och brun cs, samma mått som ovan.Snöstjärnorna är embossade med vitt e.p och sedan har jag inkat bakgrunden med distress Tea Dye. Apelsinerna är stämplade och målade med promakers och har även fått ett lager med cracle accents på sig för att få en krackelerad yta, tycker att apelsinerna får en mer verklighetskänsla över sig då. Har fäst dessa med 3D-kuddar för att göra kortet lite mer intressant. Texten är stämplad och  embossad i guld och båda stämplarna kommer från kortmakaren.
Har även här gjort en scallopboarder med min hörnstans,jag verkligen älskar dessa kanter,men det har krävts övning vill jag lova:) Avslutningsvis lite floss, stickles och en snöstjärna som jag inte heller minns vart den kommer ifrån,kan vara från mitt månadspkt från lillahandarbetsboden men är inte helt säker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar