söndag 17 oktober 2010

Pepparkakscandy hos yoli

Pepparkakscandy hos yoli vem vill inte vinna dessa små sötnosar??? Se till att vara med i utlottningen du med!

Tänkte visa ett till kort som jag har gjort,även detta kort går i julens tecken och det skapade jag till scraplagrets oktober utmaning som går ut på att skapa ett julkort i icke traditionella julfärger. Eftersom jag är ett stort fan av rosa så fick det bli färgen mitt kort skapades i.
Julbockarna är en stämpel från kortmakaren som är målade med promakers. Julbocken längst upp till vänster har fått ett lager flock på sig. Textstämpeln är oxå från kortmakaren och den har jag embossat med silver ep. Fernkvistarna är utstansade med en punch från samma inköpsställe. Lite bling och annat smått & gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar