lördag 9 april 2011

Godmorgon..

Lite nygjorda kort kommer här ; )
Mina grannar har fått en liten Klara! Det måste ju såklart firas med presenter och ett kort ; )
Barnvagnen är en diecut som jag haft hemma i flera år, nu kom den äntligen till användning. Bakgrunden har jag inkat med distress "victorian velvet" sprayat på lite perfeckt pearls och sedan stämplat med en bakgrundstämpel från hero arts (swirlar). Texten är en stämpel från kortmakaren, stämplat i samma färg och sedan embossat med clear ep. Den supersöta rosen kommer från ett kit från mollys scrapbooking.

Lite fler påskkort. Jag vet inte varför, men jag tycker bilderna på korten blir bäst om de ligger ner när jag fotar ; ) Bakgrunden är en av mina nya stämplar från hero art, den är embossad med grönt ep från "zing" sen har jag inkat med distress "pine neddles". Det söta paret är en stämpel från kortmakarn och så även texten.

Ett sött litet påskägg stämplat mååånga gånger och målat med promakers ; ) (från kortmakaren)
Blommorna minns jag inte vart de kommer från, men jag har tvinat ett band med blad runt stålstjälken och sedan limmat fast allt på kortet. Duttat lite med en gul paperpen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar