söndag 3 april 2011

Tävling...

hos kortmakaren där man ska inspireras av ett jättefint kort! så här ser mitt bidrag ut........
Jag har inspireras av stjärnorna och alla fina färger ; ). Stjärnorna har jag skärt ut från min fiskars stjärnmall med en shapecutter, sen har jag duttat med olika distresser direkt på mitt bordsunderlag och sprayat på vatten blandat med perfect pearls och sedan plockat upp färgen med stjärnorna. Därefter har jag stämplat lite swirlar på dem. Bakgrunden är en stämpel från heroarts där jag valt att måla molnen ljust blå. Jag har målat med dimensionalls pearls(stream) utspädd med vatten och texten är stickers från echo park (julark). Ordet "stars" var visst lite snett när fotot togs, men det är åtgärdat nu ; )
Grönt band med lila stjärnor  och lite stickles runt stjärnorna ( star dust) fick avsluta det hela!!

1 kommentar:

  1. Tack för ditt färgstarka bidrag till vår utmaning! Ditt kort är verkligen peppande med både texten och alla stjärnorna!

    SvaraRadera