torsdag 1 december 2011

VINNAREN I MIN CANDY !

Först och främst så vill jag tacka alla som valt att delta i min candy och därmed blivit följare av min blogg, 35 st wow, jag är såå glad!

Dragningen har gått till som sådan att alla namn har skrivits upp på en lapp och därefter så har de vikts och lagts i en stor skål. Min dotter på 8 år har sedan fått den stora äran att dra en lapp och därmed vinnaren.

Den lyckliga vinnaren i min candy är.....Ywonne ( ywonne Scrappar Lite )
Stort Grattis till dig ; ) Var snäll och maila namn och adress till mig på
1a@live.se så kommer ditt paket med posten!!

Till alla andra vill jag säga ( och till vinnaren med såklart ) att jag kommer ha fler utlottningar på min blogg, så håll ögonen öppna ; )
Kramar till er alla / Melinda

5 kommentarer:

  1. Grattis yvonne och tack melinda för en super blogcandy!

    SvaraRadera
  2. Grattis till dig som vann:-) Mycket glad för din skull och hoppas på min tur nästa gång.
    Grattis till dig Melinda för alla dina följare och fortsatt Lycka till:-)
    Jag hänger på din blogg o kollar till dig...;-)
    Ha det bäst...Kramiz

    SvaraRadera
  3. Grattis Ywonne, och grattis Melinda till en lyckad candy! :-)

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till Yvonne och tack Melinda!!

    Kramiz Majsan

    SvaraRadera
  5. Tack för alla grattis :O)
    Jag hade precis missat det här... jag brukar aldrig ha tur *S*
    Och ändå har jag varit här och hälsat på *S*
    Tack så mycket Melinda !

    SvaraRadera