söndag 15 april 2012

Vad sägs om en

Uppdatering!!
Jag har lagt mycket fokus på min viktnedgång den senaste tiden vilket har lett til att bloggandet har blivit lite åtsidolagt, men nu så ; )


Jag har börjat rota bland alla scrapsaker för att se till att saker kommer till användning så jag har använt mig av stickers bilder från penny black, en gåva från kortmakaren i samband med en beställning för 100 år sedan ; )
Här tillsammans med en nyköpt embossingfolder inkad med distress tea dye och lite bruna toner.


Här använde jag en spillbit som jag stansat ut en oval i vid ett tidigare tillfälle. Jag har andvänt min underbara kantsatns som jag älskar men som i stort sett bara blivit liggande. Stickers från PB, fjäril från MS twins och text från HA.


Gult och rosa är en fin kombination, här med PB stickers, kantstans från MS och en torrembossad bakgrund.


Sista kortet med stickers. Kortbasen är kraft cs som jag inkat m brunt. Torrembossad bakgrund som jag inkat med scratted straw ( en underbar färg )Bakgrunden där stickersen sitter är stämplad med en bakgrumdstämpel från HA.
Texten är penny black.


Jag har investerat i några av HA underbara nya stämplar, bla den här som jag älskar, färglagd med copics!! Här tillsammans med desingpaper från basic grey, kantstans från ms och den lilla cirkeln är en stämpel från stampin`up.


Här har jag använt mig av två av min nya ha stämplar, bakgrunden och motivet. Jag har torrembossad bakgrunden med swirlar och inkat i lila.Jag har stämplat motivet på en spellbinder die och sen maskat för att få dit bakgrunden. Motivet är färglagd med copics. jag har sprayat ett rejält lager skimmer på hela motivet. Jag har köpt på mig shimmerpaint från stampin`up i 2 olika färger, så himmla andvändbara, här har jag blandat minimalt med shimmer paint med lite ytdesifikationssprit från apoteket,detta för att det torkar så himmla snabbt när man sprayar över motiven men vatten funkar oxå fint ; )


Samma motiv i andra färger. Jag har oxå använt en vit penna och duttat lite på varje blomma och dragit steck runt hela motivet. Text från ha och pearls som jag vann i en candy , )


Ännu en av ha`s nya motiv, superfin, om du frågar mig. Detta är en solid stämpel men jag har valt att färglägga tulpanerna med copics. Jag har stämplat motivet med ha`s nya ink shadow ink midtone " cup o`joe " helt underbara stämpeldynor som ger perfekta stämplade motiv ; )


Bakgrundstämpel från ha ( ny )som jag har embossat i vitt och färglagt med akvarellpennor. Text ( cirkel ) från stampin`Up och twins från mollys. Blommorna har även fått ett lager glitter på sig dimond dazzle från stampin`up....superfint!!


Här har jag använt av samma stämpel men klippt ut en avblommorna och fäst med 3-d kuddar.
Bakgrunden är oxå en ny stämpel från hero arts och jag tycker den är såååå vacker!! Jag har även invisterat i en ny kantsatns från fiskars, visst är den fin? Jag älskar den ; ) Pearls och text från ha.


Jag har gjort fler kort men nöjer mig med att visa dessa idag ; ) Avslutar med detta kort, ett kort i all sin enkelhet men fint ändå tycker jag. Jag har använt ha`s bakgrundstämel zig zag. Även labeln är en stämpel därfrån som jag klippt ut och fäst med 3-d kudar.

2 kommentarer:

  1. Men ÅÅH vad mycket fina, härliga kort du gjort, superfina allihopa :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Att ta sin plats fake rolex är den mer fria och till synes organiska "virala motorn" på sociala medier. Detta förlitar sig på bubblor av popularitet som kommer fake Rolex från till synes smakgivare eller trendmän. För det mesta har de bästa exemplen på hur detta har bidragit till att rolex replica se varumärkesmarknadsföring varit oavsiktliga för de inblandade varumärkena. En kändis som händer för att köpa rolex kopia en klocka och sedan dela den med sina fans är inte alltid något ett märke kan kontrollera. Prova de har. Misslyckades har de också. År 2020 replika klockor förutspår jag att fler och fler klockmärken kommer att börja lära sig att marknadsföring på rolex kopior sociala medier är en konsumentmanipulation som det traditionella reklam aldrig kunde sträva efter att vara. Du kan "tappa din skjorta" extremt snabbt klockor kopior när det gäller dyra reklam på sociala medier (de många formerna av den), även om det fortfarande finns en uppfattning om att det är lättare, billigare rolex klocka kopia och mer effektivt än traditionell reklam. Det Schweiz börjar lära sig är att stabila, pågående affärsmetoder fake rolex för ett professionellt lyxmärke kräver stabila, professionella reklam- och marknadsföringslösningar. 2020 kommer att börja se en enorm minskning av influensermarknadsföring fake Rolex och andra manipulativa reklammetoder som varumärken under 2018 och 2019 såg som en helig gral för att undvika rolex replica traditionella marknadsförings- och reklamkostnader.

    SvaraRadera