fredag 29 oktober 2010

Altrat

När jag skulle posta iväg tackkorten som jag gjort så upptäckte jag att jag hade noll ordning och reda bland adresser till nära och kära, så vad passar väl då bättre än att då snygga till en "skrivbok" och samla alla adresser där : ) Så här såg boken ut från början, inte vidare tjusig, eller hur
efter förvandlingen,ser den ut så här......
Måste erkänna att jag faktiskt blev kanska nöjd med den här  adressboken, dessutom så är det första gången som jag altrar något. Det var jätteroligt och jag kommer absolut att altra mer. Kan avslöja att jag redan påbörjat ett projekt med att klä om tändsticksaskar, det får bli årets "julklapp" till skol och dagispersonal tillsammans med lite doftljus. Allt som allt landade det på 10 st, så nu har jag att göra ett tag framöver : ) har man 4  barn så har man.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar