onsdag 27 oktober 2010

HEJ SVEJS

Egentligen skulle jag visa en bok som jag har altrat, men eftersom jag inte lyckas lägga in bilderna i datorn så får det vänta tills sambon kommer hem, ha-ha stackarn, vet inte hur många gånger han har visat mig detta nu, misstänker att han börjar att tröttna.

Därför tänker jag bjuda på ett julkort istället Eg. gjorde jag detta till en utmaning, men eftersom jag sölade lite så hanns det aldrig med. Nåja, det ser ut så här:
Bilden är kanske inte den bästa och i det högra hörnet går det knappt att urskilja vad som gömmer sig där.
Kortstommen består som vanligt av cs, minns inte exakt vilken färg det var från början, men antar att det gick åt det ljusbeiga hållet, därefter har jag kladdat runt med distress "brushed corduroy", en av mina favoritfärger måste nog erkännas. Julstjärnorna är embossade i guld och pepparkaksgubbarna är utstansade med cuttelbugen, tror de kommer från Quick kutz, jag har nämligen fått dem av en vännina...snällt va! Dessa är oxå infärgade med distress, samma färg dessutom. Texten är utstansat med cuttelbugen, men jag har ingen aning om vad det heter, har köpt den av en vännina. Bandet är inhandlat hos panduro. Utöver det har jag använt snöfärg köpt hos pysseltagen stickles och kantstans. Just det, i högra hörnet då, så är det en fernkvist (tror jag) och lite röda bär, har för mig att det funnits med i ett av mina månadspaket vid något tillfälle.Jag har haft lite cracle accents på kvistarna, men det var inge bra ide eftersom bladen bara ville krulla sig hela tiden efter det.
Ja, det var nog allt för tillfället, ska försöka att få in bilden på boken som jag har altrat, nån gång här nu under dagen. Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar